Werkzaamheden

Als werknemer van PR Buro de Draad kun je inspelen op het onverwachte en heb je affiniteit met trends, media en bovenal PR! Je bent creatief en weet onvergetelijke verhalen te verspreiden via de juisten middelen. Of dat nu Facebook, Instagram, een persbericht of een PR-stunt midden in de stad is. Je kunt vraagstukken van echte opdrachtgevers oplossen, tussen de regels door luisteren, content nieuwswaardig maken en verspreiden. Jouw boodschap is zo pakkend dat het door anderen verspreid wordt!


"Een minor waarin je leert hoe je een creatieve vertaalslag maakt tussen de opdrachtgever en haar doelgroep door het creƫren van content, het schrijven van persberichten en storytelling. "
Romy Groot Obbink

Image

Als werknemer van PR Buro de Draad gaat het niet alleen om de boodschap van de opdrachtgever, maar is je persoonlijke ontwikkeling ook van belang. Door met jouw ambities aan de slag te gaan verbeter je je niet alleen jezelf maar ben je ook nog eens een aanwinst voor je team.

 

 

 

 

Onderwerpen:

  • PR-Stunt: Bedenken en uitvoeren van een PR-stunt voor een opdrachtgever.
  • Storytelling: Schrijven van persberichten door middel van storytelling.
  • Social media management: Monitoren van het gedrag van je doelgroep.
  • Strategie: Opstellen van strategische PR-plannen.
  • Woordvoering: Leren omgaan met de pers en journalistiek.
  • Crisiscommunicatie: Snel schakelen in een crisis.
  • Accountmanagement: Verantwoordelijk zijn voor de relatie met de klant.

 


Klik hier voor meer informatie